logo
FavoritterFavoritter

Forsendelse og returnering

Leveringstider

Din bestilling sendes normalt inden for 1-3 arbejdsdage. Følgende undtagelser kan forekomme:

Varer, der ikke er på lager, bestilles efter behov. Yderligere oplysninger om leveringsbetingelserne for hver vare findes på produktsiden ved bestilling.

Navneskilte, krus og andre produkter, der produceres efter bestilling, tager to ekstra arbejdsdage at fremstille.

Hvis din ordre ikke er afsendt inden for forventet tid, og du ønsker oplysninger om ordrestatus, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvad koster fragten?

Vi opkræver et fragtgebyr baseret på den valgte leveringsmetode. Dette betyder, at fragtomkostningerne kan variere mellem 39 kr og 149 kr. Du kan se den aktuelle fragtomkostning, når du fuldfører dit køb i kassen.

Hvor er min pakke?

Har du placeret en ordre, men endnu ikke modtaget din pakke? Klik her for at spore din pakke.

Returneringer

Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, eller hvis du har bestilt den forkerte størrelse eller model, er du velkommen til at returnere dine produkter til os inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre. Alle returnerede varer skal være i original stand, have alle mærker stadig vedhæftet og være i original emballage. Støttestrømper og undertøj kan ikke returneres, hvis de er blevet prøvet, og de skal have intakt plombering og ubrudt emballage. Sko må kun være prøvet indendørs på et rent og tørt gulv. Navneskilte bliver fremstillet efter hver enkelt bestilling og kan derfor ikke returneres. Hvis der er snavs, pletter af makeup eller lignende på den vare, du returnerer, kan vi afvise din retur. Du vil i så fald ikke modtage en refusion.

Mangler du en returseddel?

Ønsker at returnere hele eller dele af din ordrer, men mangler en returseddel i pakken? Hvis din pakke er leveret med Postnord beder vi dig kontakte support (support@color4care.dk) eller via chatten på color4care.dk. Herefter vil du modtage en QR-kodesom du kan viose ved dit nærmeste udleveringssted som vil printe din returlabel. Læg venligst din følgeseddel i pakken og noter returårsagskoden ved de produlkter som du returnerer.

Skal jeg betale et returgebyr?

Hvis du som privatperson ønsker at returnere en vare, opkræver vi et returgebyr på 39 kr, som fratrækkes din refusion. Virksomhedskunder betaler ingen returgebyr.

Hvordan returnerer jeg en vare?

I hver ordre er der vedlagt en returseddel og en returforsendelsesetiket. Udfyld retursedlen og læg den sammen med varen, du ønsker at returnere, i en pakke, der kan tåle transporten. Brug gerne den samme pakke, som du modtog din ordre i, for at tage hensyn til miljøet.

Sæt returforsendelsesetiketten på din pakke - hvis du bruger den samme pakke, som du modtog din ordre i, er det vigtigt, at du sætter returforsendelsesetiketten oven på den tidligere adresselabel. Aflever pakken hos en ombudsmand.

Hvis du mangler en returseddel eller en returforsendelsesetiket, bedes du kontakte vores kundeservice.

Har I modtaget min retur?

Du vil modtage en returbekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved bestillingen, så snart vi har modtaget og behandlet din retur. Det kan tage 1-5 arbejdsdage fra modtagelsen af din retur, indtil den bliver behandlet. Hvis der er gået mere end 14 dage, siden du returnerede din vare, og du endnu ikke har hørt noget fra os, beder vi dig kontakte vores kundeservice.

Hvad sker der efter I har modtaget min retur?

Når vi har modtaget og behandlet din retur, sender vi en e-mail til dig med en returbekræftelse. Hvis du allerede har betalt for den returnerede vare, vil vi refundere beløbet til dig, fratrukket forsendelses- og returomkostninger. Tilbagebetalingen sker på samme måde, som du har betalt til os, og det tager normalt 3-5 bankdage, før pengene vises på din konto.

Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode, vil fakturaen blive opdateret, når din retur er modtaget af vores returafdeling.

Hvis du kun har returneret dele af din bestilling, vil den oprindelige faktura fra Klarna blive opdateret til en ny beløb. Den returnerede vare vil blive krediteret fra fakturaen, og omkostningen for returen vil blive tilføjet.

Vær venlig at betale fakturaen eller ændre forfaldsdatoen for at undgå påmindelse fra Klarna. Dette kan gøres via Mit Klarna på klarna.com. Bemærk, at det er dit ansvar som kunde at sætte fakturaen på pause, mens returen behandles, for at undgå eventuelle påmindelsesgebyrer eller renteomkostninger. Hvis du allerede har betalt hele din faktura, vil beløbet for den returnerede vare blive refunderet til dig, og omkostningen for returen vil blive trukket fra beløbet.

For virksomhedskunder vil der ikke blive udstedt en ny/justeret faktura, i stedet vil du modtage en kreditnota.