logo
FavoritterFavoritter

Forsendelse og returnering

Leveringstider

Din bestilling sendes normalt inden for 1-3 arbejdsdage. Følgende undtagelser kan forekomme:

Varer, der ikke er på lager, bestilles efter behov. Yderligere oplysninger om leveringsbetingelserne for hver vare findes på produktsiden ved bestilling.

Navneskilte, krus og andre produkter, der produceres efter bestilling, tager to ekstra arbejdsdage at fremstille.

Hvis din ordre ikke er afsendt inden for forventet tid, og du ønsker oplysninger om ordrestatus, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvad koster fragten?

Vi opkræver et fragtgebyr baseret på den valgte leveringsmetode. Dette betyder, at fragtomkostningerne kan variere mellem 39 kr og 149 kr. Du kan se den aktuelle fragtomkostning, når du fuldfører dit køb i kassen.

Hvor er min pakke?

Har du placeret en ordre, men endnu ikke modtaget din pakke? Klik her for at spore din pakke.

Returneringer

Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, eller hvis du har bestilt den forkerte størrelse eller model, er du velkommen til at returnere dine produkter til os inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre. Alle returnerede varer skal være i original stand, have alle mærker stadig vedhæftet og være i original emballage. Støttestrømper og undertøj kan ikke returneres, hvis de er blevet prøvet, og de skal have intakt plombering og ubrudt emballage. Sko må kun være prøvet indendørs på et rent og tørt gulv. Navneskilte bliver fremstillet efter hver enkelt bestilling og kan derfor ikke returneres. Hvis der er snavs, pletter af makeup eller lignende på den vare, du returnerer, kan vi afvise din retur. Du vil i så fald ikke modtage en refusion.

Hvordan foretager jeg en returnering?

I alle ordrer med Postnord som fragtfirma er der vedlagt en følgeseddel og en returseddel. Udfyld returkoden på følgesedlen, og læg den sammen med den vare, du ønsker at returnere, i en transportvenlig emballage. Brug venligst den samme emballage, som du modtog din ordre i, for at værne om miljøet.

Klæb returlabelen på din pakke. Hvis du bruger den samme emballage, som du modtog din ordre i, er det vigtigt, at du klæber returlabelen oven på det tidligere adresselabel. Aflevér pakken hos en pakkeshop.

Hvis du ikke har et returlabel, bedes du kontakte vores kundeservice.

Mangler du et returlabel?

Vil du returnere hele eller dele af din ordre, men mangler et returlabel i din pakke? Hvis din pakke er blevet leveret af Postnord, bedes du kontakte os pr. e-mail (support@color4care.dk) eller via chatten på vores hjemmeside (color4care.dk). Vedlæg din følgeseddel i pakken, og notér returkoden ud fra de produkter, du ønsker at returnere.

Skal jeg betale et returgebyr?

Hvis du som privatperson ønsker at returnere en vare, opkræver vi et returgebyr på 39 kr, som fratrækkes din refusion. Virksomhedskunder betaler ingen returgebyr.

Har I modtaget min retur?

Du vil modtage en returbekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved bestillingen, så snart vi har modtaget og behandlet din retur. Det kan tage 1-5 arbejdsdage fra modtagelsen af din retur, indtil den bliver behandlet. Hvis der er gået mere end 14 dage, siden du returnerede din vare, og du endnu ikke har hørt noget fra os, beder vi dig kontakte vores kundeservice.

Hvad sker der efter I har modtaget min retur?

Når vi har modtaget og behandlet din retur, sender vi en e-mail til dig med en returbekræftelse. Hvis du allerede har betalt for den returnerede vare, vil vi refundere beløbet til dig, fratrukket forsendelses- og returomkostninger. Tilbagebetalingen sker på samme måde, som du har betalt til os, og det tager normalt 3-5 bankdage, før pengene vises på din konto.

Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode, vil fakturaen blive opdateret, når din retur er modtaget af vores returafdeling.

Hvis du kun har returneret dele af din bestilling, vil den oprindelige faktura fra Klarna blive opdateret til en ny beløb. Den returnerede vare vil blive krediteret fra fakturaen, og omkostningen for returen vil blive tilføjet.

Vær venlig at betale fakturaen eller ændre forfaldsdatoen for at undgå påmindelse fra Klarna. Dette kan gøres via Mit Klarna på klarna.com. Bemærk, at det er dit ansvar som kunde at sætte fakturaen på pause, mens returen behandles, for at undgå eventuelle påmindelsesgebyrer eller renteomkostninger. Hvis du allerede har betalt hele din faktura, vil beløbet for den returnerede vare blive refunderet til dig, og omkostningen for returen vil blive trukket fra beløbet.

For virksomhedskunder vil der ikke blive udstedt en ny/justeret faktura, i stedet vil du modtage en kreditnota.