Kundeservice 89 88 66 29
Info 0

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål

Din ordre sendes normalt inden for 1-3 dage. Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 6 dage, kan det skyldes, at din vare er i restordre eller er forsinket grundet en høj belastning i webshoppen. Hvis du ikke har modtaget din bestilling inden for 7 arbejdsdage, efter at du har modtaget en bekræftelse på forsendelsen, bedes du tage kontakt til vores kundeservice for at følge op på, hvad der kan være sket med din pakke.

Vi anvender Posten som distributør.

Du kan kontakte os på tlf. 89886629 eller maile os på info@color4care.dk. Du kan også gå til vores kontaktformular her...

Vores telefontid er man-tor kl. 9.00-16.00
fre kl. 9.00-15.30
Lukket for frokost 12:00-12:30.

Vi er som regel i stand til at imødekomme anmodninger om levering til andre lande, hvis du blot kontakter os forud for bestillingen.

9 ud af 10 gange skyldes det, at din computer er indstillet til ikke at acceptere de såkaldte cookies, som er påkrævet til denne proces (dit brugernavn og dine varer er lagret i cookies).

Google har en fin liste over, hvordan du aktiverer cookies og SSL i flere forskellige browsere. Denne liste kan du finde her!

Som kunde har du altid 14 dages returret og åbnet køb hos Color4care. Et produkt kan reklameres ved fabrikationsfejl. Hvis en vare er beskadiget, når du åbner pakken, bør du anmelde skaden med det samme. På denne måde undgår vi misforståelser, og du får enten et nyt produkt eller pengene tilbage. Det er imidlertid meget vigtigt, at du som køber, inspicerer varen for synlige defekter ved modtagelsen. Gem altid følgeseddel og kvittering. Hvis pakkens forsegling er brudt ved afhentning eller har andre skader, reklameres dette direkte på udleveringsstedet. Kontakt os altid via info@color4care.dk, inden du returnerer dine varer. Pak produktet godt ind og returnér det i den originale emballage. Vedlæg navn, ordrenummer og årsag til reklamation.

Når et produkt returneres til os, er du som kunde ansvarlig for fragten. Drejer det sig derimod om garantitilfælde, reklamationer eller fejlleveringer, står vi naturligvis for fragten. Erstatningsleveringer er gratis.

Hvis du ønsker at annullere købet og returnere hele ordren, vil vi refundere det beløb, du har indbetalt. Color4care forbeholder sig dog retten til at opkræve udgifter for returneringen til kunden. Uafhentede pakker vil blive returneret til Color4care og faktureres med 100 DKK.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Varer kan returneres til:

Color4care

Box 180
311 22 Falkenberg
Sverige

Vi byder altid produktforslag velkommen, og det sker meget ofte, at vi faktisk realiserer dem. For eksempel stammer nogle af navnene på nøglebåndene fra tidligere kunder. Har du en idé, kan du kontakte os på info@color4care.dk

Alle oplysninger, som videregives til os, eller som vi lagrer, når du besøger vores hjemmeside, vil blive behandlet af Color4care i henhold til persondataloven (PUL).

Informationen vil blive anvendt, således, at vi ved købet kan opfylde vores forpligtelser over for dig som kunde. Ingen anden end Color4care vil modtage disse oplysninger.

Ved fakturakøb foretages der en kreditvurdering for at se, om vi kan tilbyde dig at købe via faktura. Samtidig sikrer denne procedure også, at det er den rigtige person, der bestiller den pågældende vare.

Hvis dit køb ikke bliver accepteret, når du vælger at betale med faktura, kan det skyldes forskellige ting.

1. Hvis du vil købe via faktura, kræves det, at du er 18 år gammel.

2. Adressen, du har indtastet, er forkert. Ved fakturering godkendes kun den registrerede folkeregisteradresse.

3. Du har overskredet det maksimale beløb for fakturakøb, men dette kan variere, og hvis du ønsker at kende dit max. beløb, skal du kontakte Klarna på 69 91 8881.

4. Du har indtastet et forkert cpr.nr. (Husk, at cpr.nr. kontrolleres i forhold til din folkeregisteradresse, og disse to skal altså matche hinanden, for at et køb via faktura kan gå igennem).

5. Klarna (som vi bruger til køb via faktura), godkender ikke din kredit. (Meddelelse: Kunde ikke godkendt). Vælg i dette tilfælde et andet betalingsalternativ. Du kan også ringe til Klarna på 69 91 8881 og spørge ind til, hvorfor du ikke kunne godkendes.

Vores fragtomkostninger varierer fra 19 DKK-49 DKK , alt afhængigt af hvad og hvor meget du bestiller.

Hvis du har modtaget den forkerte vare, eller der mangler noget i din ordre, bedes du kontakte os på info@color4care.dk, og så hjælper vi dig.

Vi har intet salg fra vores kontor i Falkenberg. Vil du gerne se vores produkter, findes vi ved Medical Book Company, som ligger på Malmø Universitetshospital (MAS)

Medical Book Company 
CRC, Indgang 72, SUS
205 02 Malmø.

Det er ret almindeligt, at en hel afdeling bestiller fra os. Det nemmeste er, hvis I placerer ordren på hjemmesiden, og en af jer er hovedansvarlig for ordren. Du kan også e-maile ordren til os på info@color4care.dk

Vi skal bruge følgende oplysninger ved bestilling via e-mail:
1. Ansvarlig person/firma
2. Cpr.nr./Org.nr.
3. Telefonnummer
4. Oplistning af de produkter eller varer, I ønsker at bestille. Glem ikke at angive farve.

Sørg altid for at kontrollere, at din e-mailadresse er korrekt, dette er nemlig den hyppigste årsag til en manglende ordrebekræftelse. Det kan også skyldes, at din e-mailudbyder har et spamfilter, der fanger visse e-mails.

Er du usikker, kan du altid kontakte os på info@color4care.dk, så vi kan tjekke op på, om din ordre er modtaget.

Hvis du har problemer med din ordre, skal du blot ringe til os på tlf. 89886629, så vi kan hjælpe dig med at placere din ordre.

Hvis du har besluttet at betale via faktura, bliver den sendt separat inden for 1-2 dage, efter din bestilling er sendt.

Vi samarbejder med Klarna, når det gælder vores fakturaer, og vi har 14 dages betalingsfrist på disse. Skulle du modtage en rykker, kan du kontakte Klarna på tlf. 69 91 8881 eller besøge deres hjemmeside http: //www.klarna.dk

Vi har 6 måneders garanti på de produkter, der har en funktionalitet. Dette indebærer ure, stetoskoper og lignende produkter. Hvis produktet svigter i løbet af denne garantiperiode, kan du kontakte os på info@color4care.dk.

Beskriv, hvad der er sket, og glem ikke at angive dit navn og evt. et ordrenummer.

Bemærk venligst, at garantien ikke dækker selvpåførte skader. Dette omfatter bl.a., at du taber dit ur på jorden, og glasset revner.

Du og dit firma kan placere jeres ordre på hjemmesiden og vælge betalingsalternativet (Firmafaktura). I kan også vælge at maile jeres ordre til os på info@color4care.dk Vi har behov for følgende oplysninger, når du bestiller via e-mail.

1. Firma.
2. Org.nr.
3. Leveringsadresse og faktureringsadresse, hvis dette ønskes.
4. Reference, hvis I ønsker dette.
5. Telefonnummer.
6. Oplistning af de produkter eller varer, I ønsker at bestille. Glem ikke at angive farve.

Hvis du har afgivet din ordre efter kl. 16:00 eller i løbet af weekenden, kan du e-maile din ændring til info@color4care.dk, og så tager vi hånd om ændringerne, inden vi pakker eller begynder at fremstille dine varer dagen efter.
I løbet af dagen kan du også sende en e-mail til samme adresse eller ringe til vores kundeservice på tlf. 89 88 66 29.