Kundeservice 89 88 66 29
KUNDESERVICE 89 88 66 29

Vores betalingsalternativer

Klarna Faktura

Når du betaler via faktura, arbejder vi med Klarna AB. For at kunne købe via faktura skal du indtaste dit cpr.nr. eller org.nr. Betingelsen for at kunne købe via faktura er, at du er registreret i Folkeregistret i Danmark og er over 18 år. Du må heller ikke have nogen betalingsanmærkninger. Fakturaens betalingsfrist er 14 dage. Hvis betalingen ikke er gennemført senest på forfaldsdatoen, pålægges der et gebyr (erhvervsdrivende) samt udgifter til rykkere og inkasso i henhold til lovgivningen. Morarenten er 2% per måned. Ved udebleven betaling overgår fakturaen til inkasso.

Du kan altid se din Klarna faktura på www.klarna.com. Hvis du har spørgsmål vedrørende din faktura, skal du først kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81

Læs mere om Klarnas faktureringsvilkår.

Klarna Konto

Klarna Konto er en kreditaftale, der er indgået mellem Klarna AB og dig som kunde. Af Klarna Konto tilbydes du et kreditmaksimum, der kan benyttes ved flere lejligheder til at betale for køb af varer og tjenesteydelser fra detailhandlere, der samarbejder med Klarna. Du delbetaler dine indkøb gennem månedlige betalinger, der er indsamlet på en månedlig regning.

Et ekspeditionsgebyr på 39 DKK, uanset antallet af køb, pålægges den angivne butikspris. Du kan altid betale det fulde beløb på én gang

Eksempel:

Ved et køb på 10000 DKK med Klarna Konto basisvilkår er opstartsgebyret 0 DKK. Den nuværende årlige rente er 19,90%, hvilket svarer til en effektiv rente på 29,22%. Kreditkøbsprisen er 11458 DKK. Antallet af delbetalinger er 12 stk, og hver delbetaling er 955 DKK. Eksemplet forudsætter, at betalingen sker inden for et år.

Læs mere om Klarna kontovilkår.

Du kan altid se din Klarna Konto på www.klarna.com. Hvis du har spørgsmål vedrørende din faktura, skal du første kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81

Klarna Kampagne: Tre betalingsfri måneder.

Renten er 0%, og der pålægges et opstartsgebyr på 39 DKK, hver gang du foretager et køb. Opstartsgebyret pålægges den angivne butikspris.

Eksempel:
Effektiv rente ved køb for 5000 DKK, 39 DKK i opstartsgebyr, 0% rente og betaling efter tre måneder er 2,34%. Dine samlede omkostninger bliver derfor 5039 DKK.

Din ansøgning vil føre til en kreditvurdering, som kan indebære, at Klarna indhenter en kreditrapport. Du får i så fald tilsendt en kopi af rapporten.

Kreditkort

Gennem DIBS eller PayPal kan du vælge at betale med dit kreditkort uden gebyr. Al trafik bliver krypteret med SSL 128-bit. Alle korttransaktioner er baseret på bankernes såkaldte 3D Secure teknik. Du betaler for dine indkøb via et par enkle tastetryk. Du vælger selv, om pengene skal trækkes fra dit kredit/betalingskort (VISA, MasterCard, American Express) eller fra din eksisterende PayPal-konto. PayPal har et højt sikkerhedsniveau og er PCI-certificeret af Trustwave, som er en international organisation for sikker e-handel.

Handels og fragtbetingelser

Generelle oplysninger

COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK, FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE
CVR. Nr.36083026
adresse: Toldbodgade 18, 5. 1253 København K
info@color4care.dk
+ 45 89 88 66 29

 

Levering

Ved bestilling afsendes ordren normalt indenfor 24 timer. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at det er en bestillingsvare med længere leveringstid. Leveringstiden for navneskilte og sko er 3-6 arbejdsdage, fordi de er lavet unikt for dig. Bestillingsvarer (f.eks. Littmann og Hejco arbejdstøj) har en leveringstid på 7-10 arbejdsdage. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-2 hverdage efter ordreafsendelse. Alle varer sendes med Posten eller Post Danmark. Alle varer leveres så længe lager haves. Color4care.dk har en intelligent lagerstyring, så varer kun vises på web-sitet, hvis de er på lager. Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som en bestillingsvare, forbeholder color4care.dk sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.


Vores levering med Post Danmark koster 29 DKK.

Hvis du fortryder dit køb (Fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til info@color4care.dk eller på telefon + 45 89 88 66 29. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din pakke.


Denne udvidet returret gælder kun for ikke i brug taget varer.
Du har 14 dages fortrydelsesret for varer som du har taget i brug.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
- du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
Yderligere, så er varer, der har fået et personligt præg, såsom navneskilte, undtaget fortrydelsesretten.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: Returadressen er:
COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE
Oktanvägen 17
31138 Falkenberg
Sverige

Persondata ved køb

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse 
Mobiltelefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE samt vores Kundeservice- og Finans afdeling har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE via e-mail info@color4care.dk

Kreditkortoplysninger krypteres. Vi lagrer ikke dine kreditkortoplysninger. Såfremt du indtaster din e-mailadresse eller dit mobiltelefonnummer accepterer du, at vi kan kontakte dig per mail eller SMS med informationer om din ordre. Bemærk at du accepterer vores persondatapolitik ("behandling af dine data"), når du benytter denne hjemmeside, herunder vores brug af cookies. 

Reklamation

COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE kontrollerer alle varer inden afsendelse. Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Color4care følger EU-direktivet og du har muligheden for at reklamere en tvist via https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Vi håber selvfølgelig at du kontakter os først, så vi kan løse evt. problemer du har haft.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
COLOR4CARE VÅRDVÄSKAN DENMARK,
FILIAL AF VÅRDVÄSKAN AB I SVERIGE
Oktanvägen 17
31138 Falkenberg
Sverige

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Andet

Al handel på denne hjemmeside foregår på dansk. Du kan finde informationer om dine tidligere ordrer ved at logge ind på din profil (se øverst på websitet). Din indkøbskurv gemmes hvis du registrerer dig på sitet, således at den e-mailes til dig, hvis du ikke kan gennemføre din ordre. 

Du skal være fyldt 18 år for at handle på colorcare.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. 

Når du tegner abonnement/betaler med kreditaftale skal du indtaste fødselsdato, så vi sikrer at du er over 18 år. Er du under 18 år skal aftalen indgås af en forælder. 

En aftale kan altid let annulleres af en forælder, hvis det skulle vise sig at den er blevet indgået af et barn eller ung under 18 år. 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@color4care.dk eller på telefon + 45 89 88 66 29. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00.

Hvis du skulle have yderligere spørgsmål, kan du få svar på det meste ved at klikke på Kundeservice øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@color4care.dk eller tlf. + 45 89 88 66 29.